суббота, 29 сентября 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

      Цей модуль дає можливість обдумати методику «оцінювання,  зосередженого на потребах учнів», а саме як підвищити ефективність диференційованого підходу до оцінювання учнів, яке має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
       Будуючи програму оцінювання, з урахуванням навчальних потреб учнів,  намагався акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
      З'ясував, що форми оцінювання мають критерії,  тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, які  при описуванні рівнів сформованості навичок та  засвоєння знань, відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
      Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий