Цей модуль дає можливість обдумати методику «оцінювання, зосередженого на потребах учнів», а саме як підвищити ефективність диференційованого підходу до оцінювання учнів, яке має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
Будуючи програму оцінювання, з урахуванням навчальних потреб учнів, намагався акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
З'ясував, що форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, які при описуванні рівнів сформованості навичок та засвоєння знань, відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Будуючи програму оцінювання, з урахуванням навчальних потреб учнів, намагався акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
З'ясував, що форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, які при описуванні рівнів сформованості навичок та засвоєння знань, відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий