суббота, 29 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, саме:
1) учнів, що мають проблеми у навчанні потрібно об'єднати в групи з сильнішими учнями; дозволити не писати свої відповіді на рефлексію в блозі, а обговорити з вчителем, учнями своєї групи; звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів; дозволити учням зробити вибір з декількох варіантів відповідей або давати відповіді усно розгадування кросворду; звернутися по допомогу класного керівника, шкільного психолога, батьків, які добре знають фізичні та психологічні можливості учня; вимагати від такого учня щоденний план завдань для сприяння кращій організації та завершенню роботи.
2) обдарованих учнів заохочувати вийти за рамки звичних речей і виробити творчі рішення для складних проблем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий